نام شرکت Elsevier در سال 1580، زمانی که لوئیس الزویر شروع به فروختن کتاب به دانشجویان کرد مطرح شد. Elsevier یکی از اولین ناشرانی است که به چاپ مجلات علمی و شرح وقایع علمی پرداخته است. شعبه اصلی Elsevier Science در آمستردام هلند است. شرکت Elsevier یک ناشر چندرسانه‌ای پیشرو است. این شرکت محصولات و خدمات علمی، فنی پزشکی را در سراسر دنیا منتشر می‌کند.

ساینس‌دایرکت

لینک وب سایت

پرتابل خدمات دانشگاهی

در این صفحه مجموعه مقالات انگلیسی علمی پژوهشی و علمی ترویجی (مروری) جدید در زمینه مدیریت بازاریابی ، مارکتینگ ، تبلیغات و فروش با ترجمه تخصصی مربوط به سال های ۲۰۲۴ – ۲۰۲۳ – ۲۰۲۲ و … از نشریات ISI معتبر الزویر ( ساینس دایرکت ) ، امرالد ، اسپرینگر ، وایلی و .. موجود می باشد- مقالات ترجمه شده بازاریابی کاملا تخصصی ، روان و سلیس به زبان فارسی به صورت فایل وورد WORD ترجمه و تایپ شده اند. این مقالات مدیریت بازاریابی به عنوان مقاله بیس برای نگارش  پروپوزال و پایان نامه های بازاریابی (مقاله بیس بازاریابی ۲۰۲۴- ۲۰۲۳ ) نیز قابل استفاده می باشند
لینک وب سایت

اسکوپوس، موتور جستجوی انتشارات الزویر و از جامع‌ترین پایگاه‌ها برای دانلود مقالات است. تاکنون بیش از 57 میلیون مقاله در این پایگاه ثبت شده‌است.
برای ورود به سایت اسکوپوس کافی هست روی لینک زیر کلیک کنید و در قسمت سمت راست ژورنال را فعال کنید

سینا ترجمه

رشته بازاریابی گرایش های زیادی دارد که سالانه از طریق آزمون های برگزار شده از طرف وزارت علوم دانشجویان زیادی را جذب میکند.باتوجه به اهمیت رشته بازاریابی و شاخه های آن سالانه تعداد زیادی تحقیقات و پژوهش ها در مورد آن انجام میشود و مقالات بسیار ارزشمندی از نتایج این مطالعات منتشر می شود.
یکی از راه های دستیابی به مقالات منتشر شده در این زمینه مراجعه به پایگاه های مجلات معتبر میباشد. اگر دانشجو هستید و قصد انتخاب موضوع برای پایان نامه خود را دارید، به شما توصیه می کنیم که حتما مقالات مرتبط با رشته تحصیلی خود را مطالعه نمایید تا بتوانید موضوع مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

لینک وب سایت

گوگل اسکولار

گوگل اسکولار یا گوگل اسکالر بهترین موتور جستجوی رایگان منابع علمی است. دانشجویان و پژوهشگران در بسیاری از مواقع برای یافتن مدارک علمی مرتبط با رشته تحصیلی و یا زمینه پژوهشی خود به مشکل برمی‌خورند و سعی می‌کنند تا بهترین منابع را پیدا کنند. گوگل اسکولار یکی از ساده‌ترین راه‌های جستجو و دسترسی به مقالات علمی است. گوگل اسکالر رایج‌ترین موتور کاوش ویژه بسیاری از مدارک علمی مانند مقالات ژورنال‌ها و همایش‌ها، دانلود کتاب، رساله‌ها و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، چکیده‌ها، متون قضایی و حقوقی و منابع علمی دیگر است

لینک وب سایت

بهترین کتاب های رهبری و مدیریت کسب و کار

خوشبختانه این روزها انتشارات متعددی در زمینه کتاب‌های رهبری و مدیریت کسب و کار فعالیت می‌کنند، تعداد کتاب‌های خوبی که هر سال در این مورد منتشر می‌شوند هم زیاد است. با توجه به وجود فروشگاه‌های اینترنتی متعدد کتاب و دسترسی آسان به انواع کتاب، دیگر هیچ مدیری بهانه‌ای برای فرار از مطالعه ندارید.
برای اینکه در کار خود بهترین باشید، در فرآیند استخدام مدیر عامل به خوبی عمل کنید و رهبری بازار را به ‌دست بگیرید، باید کمتر از سایرین اشتباه کنید.

لینک وب سایت